Известие

Collapse
No announcement yet.

Странна миризма след спиране от движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Strahil Покажи съобщение
    Да не би да е от нещо друго? Да не задържа леко някой спирачен пакет. Има ли инерция колата? Да не би да ти се стича масло някъде по двигателя?
    След малко отивам да сменям накладки, че ми свирят много. Може там да задържа, но пък има инерция. Нямам много база за сравнение, но ще видим след смяната.
    Иначе имам съмнения за горната помпа, защото на 2-3 пъти ми беше потънал съединителя и като го бутна назад с крак се оправя. Сега от 1 месец не се е появявал тоя проблем. Другото... Скоростите влизат трудно понякога.

    Comment


    • #47
      Виж как е спирачната течност(като цвят). На моята беше черна и имаше запушване. Едвам я обезвъздуших без да я разглобя. Пробвай със смяна на течността. А щом ти пада педала е възможно и да има проблем с о-пръстен вътре.
      Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

      Comment


      • #48
        Може да мирише от дизела.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          А сега се сетих. Прецака ми се меката връзка и мирише от нея странно. Ама си е на отработени газове де.
          Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

          Comment


          • #50
            Шом забелязваш, че проблемът изчезва с принудителното връщане не педала, обърни внимание на лагеруването му и на горната помпа. Това е много по-лесно и ще коства по-малко средства отколкото да се впуснеш в смяна на съединител, което има вероятност да се окаже ненужно.
            Трудното влизане на скоростите не следва да има връзка с износен/буксуваш съединител. Понякога се получава точно обратното.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Шом забелязваш, че проблемът изчезва с принудителното връщане не педала, обърни внимание на лагеруването му и на горната помпа. Това е много по-лесно и ще коства по-малко средства отколкото да се впуснеш в смяна на съединител, което има вероятност да се окаже ненужно.
              Трудното влизане на скоростите не следва да има връзка с износен/буксуваш съединител. Понякога се получава точно обратното.
              Тия дни ще видя да я водя на "доктор" за подробен оглед.
              По между другото да се оплача, че с новите накладки пак свири...
              Надявам се с времето да спре. Чувал съм, че доста често се случва новите да свирят и след някой друг километър да спре.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                Тия дни ще видя да я водя на "доктор" за подробен оглед.
                По между другото да се оплача, че с новите накладки пак свири...
                Надявам се с времето да спре. Чувал съм, че доста често се случва новите да свирят и след някой друг километър да спре.
                Без значение дали са нови или стари накладките, най-често свирят заради състоянието на леглата им. Почистване на леглата и намазване с медна грес на всички участъци в които има контакт метал - метал, решава проблема със свиренето на 100%.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Без значение дали са нови или стари накладките, най-често свирят заради състоянието на леглата им. Почистване на леглата и намазване с медна грес на всички участъци в които има контакт метал - метал, решава проблема със свиренето на 100%.
                  Моя майстор твърди, че това с медната грес било абсолютен мит. Все ми се струва, че е време да го сменя.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                    Моя майстор твърди, че това с медната грес било абсолютен мит. Все ми се струва, че е време да го сменя.

                    Това е безотказно действащо решение, изпробвано от мен и от други колеги от форума.

                    "Майсторът" май трябва да го смениш.

                    PS:

                    А той, собствено, предлга ли някакво решение на проблема със свиренето?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Това е безотказно действащо решение, изпробвано от мен и от други колеги от форума.

                      "Майсторът" май трябва да го смениш.

                      PS:

                      А той, собствено, предлга ли някакво решение на проблема със свиренето?
                      Е, предложи ми да сменя накладките, разбира се. В интерес на истината те пък старите се оказах почти заминали, та добре ги смених.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                        Е, предложи ми да сменя накладките, разбира се. В интерес на истината те пък старите се оказах почти заминали, та добре ги смених.
                        Няма лошо да се сменят накладки. Но да не се почистят леглата при тази манипулация, това не е никак професионално. Ако беше сторил това, дори и без медна грес, нямаше да свирят.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Няма лошо да се сменят накладки. Но да не се почистят леглата при тази манипулация, това не е никак професионално. Ако беше сторил това, дори и без медна грес, нямаше да свирят.
                          Ами не ги почисти. Свали старите, сложи новите, затвори и край.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                            Тия дни ще видя да я водя на "доктор" за подробен оглед.
                            По между другото да се оплача, че с новите накладки пак свири...
                            Надявам се с времето да спре. Чувал съм, че доста често се случва новите да свирят и след някой друг километър да спре.
                            Не знам какви накладки ползваш, но ако ползваш на TRW или Brembo няма да свири нищо !
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Не знам какви накладки ползваш, но ако ползваш на TRW или Brembo няма да свири нищо !
                              Ами препоръчани от майстора. Каза, че ползвал същите, а и ги препоръчва на всички клиенти, защото не свирели. Мисля, че iTN бяха.

                              Comment


                              • #60
                                Ако не се лъжа, ITN бяха китайчета, но от уж качествените.
                                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                                Comment

                                Working...
                                X